به گزارش حضور آنلاین؛ معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر اصفهان از اجرای طرح آموزشی کاهش استرس ناشی از شیوع ویروس کرونا در استان اصفهان خبر داد. امیر جلالیان اظهار کرد: طرح آموزشی کاهش استرس ناشی از شیوع کرونا در اصفهان با مشارکت هلال احمر، مرکز بهداشت و شورای شهر اصفهان اجرا می شود. […]

به گزارش حضور آنلاین؛ معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر اصفهان از اجرای طرح آموزشی کاهش استرس ناشی از شیوع ویروس کرونا در استان اصفهان خبر داد.

امیر جلالیان اظهار کرد: طرح آموزشی کاهش استرس ناشی از شیوع کرونا در اصفهان با مشارکت هلال احمر، مرکز بهداشت و شورای شهر اصفهان اجرا می شود.

وی گفت: ۶۰ نفر از کارشناسان و متخصصان این عرصه به همراه گروه‌های ۲ نفره در سازمان‌ها، ادارات، دستگاه‌های اجرایی و سایر بخش‌ها مباحث آموزشی را به رابطان بهداشت و مسوولان روابط عمومی آموزش می دهند.

جلالیان ادامه داد: نگاه به اصطلاح عاقلانه به کووید-۱۹، برخورد مناسب با انواع حوادث، چالش‌ها و بحران‌ها، راهکارهای کاهش اضطراب، غلبه بر ترس بی مورد و اجرای کارهای پیشگیرانه و اصولی بر پایه توصیه پزشکان در قالب این طرح به جامعه مخاطب ارائه می‌شود.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: طرح آموزشی کاهش استرس ناشی از شیوع کرونا از امروز در زندان اصفهان آغاز شده است و  در روزهای آینده در تمام مراکز استان اصفهان اجرا می شود.