به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بهترین راهکار برای اثربخشی هفته دفاع مقدس، هم‌افزایی بین تمام دستگاه‌ها است که در این هم‌افزایی باید گروه‌های جهادی و مردمی را درگیر کنیم، چراکه دفاع مقدس یک عملیات مشارکتی بود و مردم نقش اول را در آن داشتند. هفته […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بهترین راهکار برای اثربخشی هفته دفاع مقدس، هم‌افزایی بین تمام دستگاه‌ها است که در این هم‌افزایی باید گروه‌های جهادی و مردمی را درگیر کنیم، چراکه دفاع مقدس یک عملیات مشارکتی بود و مردم نقش اول را در آن داشتند.

هفته ماندگار دفاع مقدس بهترین فرصت برای بزرگداشت یادبود نام شهدا و انتقال پیام آن‌ها به مردم به‌ویژه نسل جوان در تمام اعصار است، چراکه آن‌ها شهدا را ندیدند و از فضائل آن‌ها کمتر مطلع هستند، بنابراین باید از گنجینه عظیم خود یعنی «دفاع مقدس» نهایت استفاده را ببریم.

وی با اشاره به اثربخشی هفته دفاع مقدس افزود: هنگامی که به دفاع مقدس نگاه می‌کنیم، چند اصل اساسی از جمله ایمان، ایثار و اخلاص در آن مشاهده می‌شود که بایستی به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم؛ بنابراین باید از گویه‌های خلاقانه، مبتکرانه و اثرگذار با استفاده از قابلیت‌های مختلف مانند هنر و ادبیات بهره برد تا زیبایی‌های دفاع مقدس را از این راه‌ها برای مردم به نمایش بگذاریم.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: بهترین راهکار برای اثربخشی هفته دفاع مقدس، هم‌افزایی بین تمام دستگاه‌ها است و در این هم‌افزایی باید گروه‌های جهادی و مردمی نقش اصلی را ایفا کنند، چراکه دفاع مقدس یک عملیات مشارکتی بود و مردم نقش اول را در آن داشتند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین اتفاقات دفاع مقدس را تبیین می‌کند، از این‌رو باید ضمن تجلیل و استفاده از ایثارگران، شهدا، جانبازان و خانواده شهدا، اتفاقاتی که توانستیم با دست خالی مقابل تمام دنیا با خودباوری و خوداتکایی رقم بزنیم را معرفی کنیم.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور ادامه داد: به‌عنوان مثال در جنگ، بسیاری از تحریم‌ها را شکستیم و با امکانات کم، مقابل دشمن ایستادگی کردیم و این اتفاق موجب شد، جهاد خودکفایی رقم خورده و در مقابل دشمنی که تمام قوای خود را علیه ما به کار گرفت، قد خم نکنیم و استوار بمانیم.