به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،آئین احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان  در کارخانه کود آلی واقع در خیابان مشتاق سوم، بلوار رضوان برگزار شد. غلامرضا ساکتی در آیین احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های جدید این سازمان بیان کرد:محیط زیست، موضوعی بسیار حیاتی در زندگی انسان است […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،آئین احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان  در کارخانه کود آلی واقع در خیابان مشتاق سوم، بلوار رضوان برگزار شد.

غلامرضا ساکتی در آیین احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های جدید این سازمان بیان کرد:محیط زیست، موضوعی بسیار حیاتی در زندگی انسان است و سازمان مدیریت پسماند در شهر بزرگی مانند اصفهان، رسالت مهمی در زمینه صیانت از محیط زیست بر عهده دارد.

وی افزود:در این دوره مدیریت شهری، اقدامات شاخصی توسط این سازمان انجام شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به آغاز احداث مرکز جامع جمع‌آوری پسماند خشک، آغاز احداث کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی و بهره‌برداری از واحد تصفیه شیرابه پسماند شهری اصفهان اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت:برای تکمیل چرخه هدایت شیرابه، نیازمند احداث تصفیه‌خانه‌ای بودیم که این پروژه با ظرفیت روزانه تصفیه ۲۰ مترمکعب شیرابه، با مشارکت یک شرکت دانش‌بنیان احداث شد.

احداث کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی با ۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

غلامرضا ساکتی، بیان داشت:احداث پروژه بازیافت نخاله‌های ساختمانی از دیگر پروژه‌های شاخص این سازمان است که به‌صورت صد درصد مشارکتی و با ۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آغاز شده است.

وی گفت:پروژه شهرک بازیافت پسماندهای خشک نیز در مرحله آغاز عملیات اجراییِ فاز نخست قرار دارد و گام مهمی در زمینه حذف دخالت‌ها در چرخه بازیافت به‌شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تصریح کرد:راه‌اندازی سامانه هوشمند پسماند خشک (اصپاک)، بی‌بوسازی کود کمپوست، راه‌اندازی کارخانه ریجکت‌سوز ۳۰۰ تنی و هاضم ۳۰۰ تنی نیز از دیگر اقدامات شاخص سازمان در این دوره بوده است.