به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،کیفیت هوای اصفهان امروز بیستم اردیبهشت ماه با میانگین ۶۱ در وضعیت سالم و قابل قبول ثبت شده است. ، وضعیت کیفی هوای اصفهان  ایستگاه خیابان ۲۵ آبان با عدد ۴۹، دانشگاه صنعتی ۴۵، سپاهان‌شهر ۴۱، بولوار کاوه ۱۶، کردآباد ۳۸ و میرزا طاهر ۳۰ AQI در وضعیت پاک است. همچنین […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،کیفیت هوای اصفهان امروز بیستم اردیبهشت ماه با میانگین ۶۱ در وضعیت سالم و قابل قبول ثبت شده است.

، وضعیت کیفی هوای اصفهان  ایستگاه خیابان ۲۵ آبان با عدد ۴۹، دانشگاه صنعتی ۴۵، سپاهان‌شهر ۴۱، بولوار کاوه ۱۶، کردآباد ۳۸ و میرزا طاهر ۳۰ AQI در وضعیت پاک است.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه خیابان احمدآباد با عدد ۸۳، پارک زمزم ۶۴، رهنان ۸۲، خیابان زینبیه ۵۴، خیابان فرشادی ۵۴، خیابان فیض ۵۶ و ولدان ۸۳ AQI وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.

درحال حاضرشاخص هوا در ایستگاه میدان انقلاب با عدد ۱۲۸ و بزرگراه خرازی ۱۱۹ AQi در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

همچنین امروز کیفیت هوا در خمینی‌شهر با میانگین ۳۴ در وضعیت پاک و در زرین‌شهر و کاشان با میانگین ۷۱، شاهین‌شهر ۵۳، سجزی ۷۷، مبارکه ۵۵ و نجف‌آباد ۷۸ AQI در وضعیت قابل قبول ثبت شد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.