به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید امامی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ  صادق کاظمزاد بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری در این محور […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید امامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ  صادق کاظمزاد بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به ۴ دستگاه خودرو مشکوک و برای بررسی بیشتر آنها را به پارکینگ ایستگاه منتقل کردند.

وی در ادامه افزود: در بازرسی صورت گرفته از این خودروها، تعداد ۳ گونی حاوی دستمال و حوله نانو به وزن ۲۰۵ کیلو، تعداد ۴دستگاه تلویزیون با مارک خارجی و تعداد ۳۸۲ عدد قمقمه سه تیکه آب که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه ارزش محموله های کشف شده قاچاق برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه رانندگان متخلف خودروها پس از تشکیل پروند برای رسیدگی قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.