به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۲کلاهبردار که با استفاده از روش اسکیمر و کپی کارت های بانکی شهروندان اقدام به ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند خبر داد. سردار محمد رضا هاشمی فر بیان داشت : در پی اعلام شکایت شهروندی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حسابش […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۲کلاهبردار که با استفاده از روش اسکیمر و کپی کارت های بانکی شهروندان اقدام به ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.

سردار محمد رضا هاشمی فر بیان داشت : در پی اعلام شکایت شهروندی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حسابش در حالی که کارت بانکی نزد خودش بوده است، با توجه به حساسیت موضوع، بررسی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت : در بررسی های دقیق و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد از کارت بانکی مالباخته به روش اسکیمر کپی برداری و از آن در یک واحد صنفی طلا فروشی به مبلغ زیادی خرید و استفاده غیر مجاز شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی متصدی این واحد صنفی در کمترین زمان ممکن تصریح کرد: در بررسی های هوشمندانه و فنی مشخص شد ۲ متهم با حضور در این طلافروشی و با کارت بانکی جعلی و کپی شده مالباخته، اقدام به خرید طلا کرده و به سرعت متواری شده اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: در نهایت با انجام اقدامات میدانی و تخصصی گسترده پلیسی، هر ۲ متهم در سطح یکی از بازارهای شهرستان شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات کاملا هماهنگ و منسجم دستگیر شدند.

سردار هاشمی فر خاطر نشان کرد: در تحقیقات پلیس از متهمان مشخص شد که این افراد به عنوان دست فروش در شهرهای مختلف حاضر و پس از کپی کارت های بانکی مشتریان خود از طریق اسکیمر، به شهرهای دیگر مراجعه و با استفاده از کارت های بانکی کپی شده و جعلی اقدام به خرید می کرده اند.

وی با اشاره به اینکه متهمان تا کنون به انجام ۱۰۰ مورد کلاهبرداری با این روش به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرده اند اظهار داشت: تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد .