به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل آموزش و پرورش استان با صدور پیامی از حضور پرشور دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی روز جهانی قدس و آیین تشییع سردار شهید زاهدی تشکر کرد. ، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان با صدور پیامی از حضور پرشور دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی روز جهانی قدس و آیین […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل آموزش و پرورش استان با صدور پیامی از حضور پرشور دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی روز جهانی قدس و آیین تشییع سردار شهید زاهدی تشکر کرد.

، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان با صدور پیامی از حضور پرشور دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی روز جهانی قدس و آیین تشییع سردار شهید زاهدی تشکر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود بر قدم‌های استواری که با اقتدار، در مسیر آرمان قدس و فلسطین گام برمی‌دارند و لرزه بر پیکرۀ رژیم جعلی صهیونیستی می‌اندازند.

بار دیگر، دانش‌آموزان فهیم و فرهنگیان بصیر، همپای عموم مردم شهید پرور استان پرافتخار اصفهان، حماسه آفریدند و با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم و کودکان معصوم غزه اعلام کردند.

همچنین آیین تشییع سردار رشید اسلام، حاج محمدرضا زاهدی، با حضور پررنگ دانش‌آموزان و فرهنگیان عزیز اصفهانی کلاس درسی برای آموختن آزادگی، ایثار و شهادت و تحقق میدانی ساحت‌های اعتقادی، عبادی و اخلاقی و اجتماعی- سیاسی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش شد.

تردیدی نیست که این حضور پرشور، نمایانگر قلب پاک کودکان و نوجوانان میهن اسلامی ما است که همچون جوانه‌های تازه، درخت تناور انقلاب اسلامی را پرثمرتر و استوارتر خواهند کرد و به روح مبارزه با رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیستی، جانی تازه خواهند دمید.

اینجانب ضمن تقدیر از حضور پرشور دانش‌آموزان گرانقدر، اولیای عزیز، فرهنگیان ارجمند و نیز عموم مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار اصفهان در راهپیمایی روز قدس و آیین تشییع سردار شهید محمدرضا زاهدی، از درگاه پروردگار سبحان، برای ملت شریف ایران توفیق مستدام و عزت روزافزون را مسئلت دارم.

محمدرضا ابراهیمی

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان