به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان گفت: وجود کارگران با کار و تلاش سازنده ای که بر  عهده دارند واقعا قابل تقدیر است. ، میثاقی در آیین تجلیل از کارگران این شرکت به مناسبت روز کارگر با بیان اینکه نام کار و کارگر با قناعت، مردانگی و از خود گذشتگی عجین شده […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرعامل شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان گفت: وجود کارگران با کار و تلاش سازنده ای که بر  عهده دارند واقعا قابل تقدیر است.

، میثاقی در آیین تجلیل از کارگران این شرکت به مناسبت روز کارگر با بیان اینکه نام کار و کارگر با قناعت، مردانگی و از خود گذشتگی عجین شده است افزود: این حجم از کار، فعالیت و پیشرفت که در پروژه ها قابل رویت هم هست، نتیجه کار و تلاش شما کارگران، کارشناسان، مهندسان و همه افراد در همه رده های شغلی است که در پیشرفت پروژه ها ایفای نقش می کنند و شایسته تقدیر هستند.

در ادامه این نشست مدیر برنامه ریزی و کنترل پروژه های شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان گفت: طبق آمار ۱۰ درصد جمعیت کشور از قشر کارگری هستند که این ۱۰ درصد موتور محرکه و پیشران اقتصاد کشور محسوب می شوند و این موضوع اهمیت و نقش جامعه کارگری را نشان می دهد.

احمدی  با ارائه گزارشی از پیشرفت پروژه های شرکت گفت: با تحقق پیشرفت ۵۶ درصدی طرح RHU در طول یکسال گذشته بیش از دوبرابر نسبت به ۳ سال ما قبل آن ، پیشرفت حاصل شده است.

وی افزود: در پروژه RFCC  هم در کمتر از یکسال به پیشرفت کلی ۱۶ درصد رسیدیم و آمار از این حکایت دارد که در مقیاس کل پروژه ها تقریبا سه برابر دوره های قبلی فعالیت انجام شده است که جای قدردانی دارد.