به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از واریز سرانه مدارس پس از یک دهه وقفه و جذب بی‌سابقه دویست هزار نیروی آموزشی در دولت فعلی خبر داد. محمدرضا ابراهیمی با اشاره به دیدار اخیر فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب، از رضایت نسبی ایشان از عملکرد این نهاد در سه سال اخیر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از واریز سرانه مدارس پس از یک دهه وقفه و جذب بی‌سابقه دویست هزار نیروی آموزشی در دولت فعلی خبر داد.

محمدرضا ابراهیمی با اشاره به دیدار اخیر فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب، از رضایت نسبی ایشان از عملکرد این نهاد در سه سال اخیر خبر داد و گفت: مقام معظم رهبری بارها بر اهمیت تربیت معلمان متعهد و متخصص تأکید کرده و فرموده‌اند که معلم باید ملی فکر کند و فکر خود را به جامعه تزریق کند.

وی با اشاره به دیدار اخیر فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب، از رضایت نسبی ایشان از عملکرد این نهاد در سه سال اخیر خبر داد.

ابراهیمی در این دیدار با بیان اینکه امسال نسبت به سال‌های گذشته احساس رضایت‌مندی در کلام ایشان مشهود بود، اظهار کرد: با وجود این، این رضایت کافی نیست و باید تلاش کنیم امانت‌دار خوبی برای مشور و مردم باشیم.

وی در ادامه به حمایت‌های بی‌وقفه دولت از آموزش و پرورش در دههٔ گذشته اشاره کرد و گفت: این حمایت‌ها نشان‌دهندهٔ اهتمام ویژه دولت و ارکان نظام جمهوری اسلامی به فرهنگیان است.

ابراهیمی ایجاد دانشگاه فرهنگیان را نمونه بارز این حمایت‌ها دانست و افزود: مقام معظم رهبری نیز بارها بر اهمیت تربیت معلمان متعهد و متخصص تأکید کرده و فرموده‌اند که معلم باید ملی فکر کند و فکر خود را به جامعه تزریق کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، از رضایت نسبی روند اجرای این سند علی‌رغم موانع اقتصادی خبر داد و گفت: یکی از دستاوردهای مهم این سند، اجرای رتبه‌بندی معلمان برای اولین‌بار در تاریخ ایران است.

وی همچنین از واریز سرانه مدارس پس از یک دهه وقفه و جذب بی‌سابقه دویست هزار نیروی آموزشی در دولت فعلی خبر داد و این اقدامات را از جمله مهم‌ترین اقدامات انجام شده در دورهٔ مدیریت خود عنوان کرد.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود به دوران کرونا و اقدامات انجام شده در این دوران اشاره کرد و گفت: آماده‌سازی مدارس برای مقابله با کرونا یکی از اقدامات مهم این دوران بود.

این مقام مسئول در خصوص کمبود نیروهای پرورشی، مشاور و خدمتگزار که یکی از مطالبات اصلی فرهنگیان است، گفت: پیش‌بینی شده که ان‌شاءالله بتوانیم در خدمت این عزیزان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در پایان در خصوص احداث دانشگاه فرهنگیان در شهرستان گلپایگان گفت: در صورت فراهم‌شدن فضای مناسب، این امر به‌زودی انجام خواهد شد.