به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،احمد وحیدی، وزیر کشور در پی درگذشت سید اسماعیل نصراللهی نخبه علمی مازندران، پیام تسلیتی صادر کرد. ، احمد وحیدی وزیر کشور در پی درگذشت تالم بار نخبه علمی اهل مازندران زنده یاد سید اسماعیل نصراللهی، در پیامی این ضایعه را به جامعه علمی و فرهنگی استان مازندران و بازماندگان، تسلیت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،احمد وحیدی، وزیر کشور در پی درگذشت سید اسماعیل نصراللهی نخبه علمی مازندران، پیام تسلیتی صادر کرد.

، احمد وحیدی وزیر کشور در پی درگذشت تالم بار نخبه علمی اهل مازندران زنده یاد سید اسماعیل نصراللهی، در پیامی این ضایعه را به جامعه علمی و فرهنگی استان مازندران و بازماندگان، تسلیت گفت.

 

در متن پیام وزیر کشور آمده است: مصیبت درگذشت ناگهانی و تالم بار شادروان سید اسماعیل نصراللهی ، جوان نخبه ملی و استانی اهل مازندران که با وجود معلولیت جسمی، موفقیت مهم کسب رتبه ۲۵ در زیر گروه علوم انسانی در کنکور سال ۱۴۰۲ را به دست آورد، موجب تاثر و تاسف فراوان اینجانب شد.

 

وحیدی در این پیام عنوان کرده است: به همین مناسبت، مصیبت درگذشت سید اسماعیل نصراللهی و پدر گرامی‌اش، دکتر سید احمد نصراللهی را که در حادثه گاز گرفتگی به مشیت الهی رضایت دادند، به خانواده محترم و معزی، جامعه فرهنگی و علمی و دانش آموزان استان مازندران تسلیت عرض کرده، از درگاه خداوند سبحان برای آن پوینده و رحیل راه علم، آمرزش و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای مادر آن زنده یاد، که در حادثه گازگرفتگی آسیب دیده اند، شفا و صحت کامل مسالت دارم.