به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری ۳ سارق خودرو و قطعات خودرو با اعتراف به ۱۲ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۶ گرگاب در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل و قطعات خودرو […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری ۳ سارق خودرو و قطعات خودرو با اعتراف به ۱۲ فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۶ گرگاب در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل و قطعات خودرو در این شهر و از طرفی کشف ۲ دستگاه خودروی مسروقه از کلانشهر اصفهان در حالی که باطری و قطعات با ارزش آن ها باز شده و به صورت بلاصحب در حاشیه این شهر رها شده بودند،پی به فعال شدن یک باند سرقت در این شهر برده و بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار خودقرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری مذکور  با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی ۳ سارق غیر بومی ساکن در این شهر را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه در بازرسی از پاتوق متهمان تصریح کرد: این سارقان علاوه بر اعتراف به ۸ فقره سرقت قطعات خودرو  و ۲ فقره سرقت خودرو از شهر گرگاب به ۲ فقره سرقت خودرو نیز از کلانشهر اصفهان اعتراف و سپس با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست: ضمن رعایت توصیه ها و آموزش های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد و موارد مشکوک اطراف خودروهای پارک شده در سطح محلات سریعاً از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.