به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کشف ۱۱۰ رأس گوسفند قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال خبر داد. سرهنگ هادی کیان مهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله همه جانبه با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی این […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کشف ۱۱۰ رأس گوسفند قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ هادی کیان مهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله همه جانبه با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل  گوسفند مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادرکردند.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس پس از توقف خودرو و در بازرسی به عمل آمده از آن تعداد ۱۱۰ راس گوسفند قاچاق که فاقد هرگونه مجوزحمل از سازمان دامپزشکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.