به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت:پروژه‌های گازرسانی شهرستان دهاقان با حضور استاندار اصفهان به بهره‌برداری رسید. ابوالقاسم عسکری در این مراسم گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت رشد تولید و حمایت از صنایع داخلی و برنامه‌های دولت سیزدهم، پروژه‌های شهرستان دهاقان با اعتباری بالغ بر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت:پروژه‌های گازرسانی شهرستان دهاقان با حضور استاندار اصفهان به بهره‌برداری رسید.

ابوالقاسم عسکری در این مراسم گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت رشد تولید و حمایت از صنایع داخلی و برنامه‌های دولت سیزدهم، پروژه‌های شهرستان دهاقان با اعتباری بالغ بر ۱۳۴۸ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: تعداد ۱۶ پروژه گازرسانی به واحدهای تولیدی، صنعتی و تجاری (گلخانه) و خط تغذیه طرح جامع شهرستان دهاقان شامل نصب ایستگاه تقلیل فشار گاز CGS/TBS به ظرفیت ۵۰ هزار مترمکعب مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

عسکری، بهره‌مندی واحدهای صنعتی و تولیدی از انرژی مطمئن، پاک و در دسترس را سبب افزایش تولید و اشتغال‌زایی دائم دانست و گفت: تسریع در اجرای پروژه‌های گازرسانی گامی مهم در صرفه‌جویی سوخت مایع است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در سطح شهرستان دهاقان بیش از ۱۶ هزار مشترک از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و به بیش از ۶۰۰ واحد گلخانه و بیش از ۷۰۰ واحد تجاری گازرسانی صورت‌گرفته است.