به گزارش پایگاه خبری پیذاگرنیوز،امام جمعه اصفهان اظهار داشت: عاملان این اتفاق بدانند که پاسخی سخت و کوبنده در انتظارشان خواهد بود. آیت سید یوسف الله طباطبایی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حمله تروریستی کرمان که به شهادت و مصدومیت مردم منجر شد ، گفت: عاملان این اتفاقات همه از […]

به گزارش پایگاه خبری پیذاگرنیوز،امام جمعه اصفهان اظهار داشت: عاملان این اتفاق بدانند که پاسخی سخت و کوبنده در انتظارشان خواهد بود.

آیت سید یوسف الله طباطبایی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حمله تروریستی کرمان که به شهادت و مصدومیت مردم منجر شد ، گفت: عاملان این اتفاقات همه از یک قماش اند و از یکجا سرچشمه می‌گیرند و جنایت هایشان برای مردم واضح شده است.

وی گفت:در این حادثه تروریستی جمعی از مردم متدین که به زیارت مزار شهید سلیمانی رفته بودند به دست کوردلان به شهادت رسیدند.

خطیب نماز جمعه  اصفهان افزود: تروریست‌ها به زنان و کودکان و مردم عادی هم رحم نکردند و آن‌ها کسانی هستند که خدا را نمی‌پرستند و حقوق بشر را نمی‌فهمند .

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره باینکه این ددمنشان وکوردلان تنها هدف کشتن مردم را داشتند، افزود: عهده دار تمامی این جنایت‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار است.

وی اظهار داشت:وقایعی که امروز در دنیا در حال رخ دادن است، حاصل عملکرد افرادی است به دنبال خواسته‌های نفسانی خود هستند و اعتقادی به خدا ندارند.

امام جمعه اصفهان گفت: جنایت تروریستی در کرمان و حمله به زائران، کار آمریکای پلید و اسرائیل است و می‌دانیم همه جنایات به دستور آمریکا انجام می‌شود.