به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی و چند روز قبل از دیدار کارگزاران حج با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با رهبر انقلاب دیدار کردند.   ، در این دیدار چندتن از قرّاء به تلاوت آیات قرآن کریم پرداختند و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی و چند روز قبل از دیدار کارگزاران حج با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با رهبر انقلاب دیدار کردند.

 

، در این دیدار چندتن از قرّاء به تلاوت آیات قرآن کریم پرداختند و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز در سخنانی، ضمن توصیه به ورود قاریان به انتقال مفاهیم آیات تلاوت شده به مستمعین و بیان نکاتی درباره تلاوت قرآن و استفاده از فرصت حج، تأکید کردند:

 

«یکی از زیباترین‌ معنویّات اسلامی تلاوت قرآن در مسجد مدینه است؛ جمع بین مسجد و قرآن، جمع بین کعبه و قرآن؛ این یکی از زیباترین ترکیبها است. [آنجا] همان جایی است که قرآن نازل شده؛ همان جایی است که این آیات، اوّل‌بار بر دل مقدّس پیغمبر وارد شده و ایشان به زبان مبارکشان این آیات را در فضای دُور و بَر کعبه خوانده‌اند؛ سختی کشیدند، کتک خوردند، اذیّت شدند، بعد فحّاشی شنیدند و خواندند این آیات را و توانستند با همین آیات، تاریخ را بکلّی دگرگون کنند.»