به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۱۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی از یک منزل مسکونی خبر داد. سرهنگ  حسین بساطی بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در کلانتری ۱۳ با […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۱۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی از یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ  حسین بساطی بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در کلانتری ۱۳ با انجام اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی در زمینه نگه داری دستگاه های استخراج ارز دیجیتال به صورت قاچاق مطلع و موضوع را دردستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در این راستا مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با شناسایی محل مورد نظر به محل نگهداری دستگاه های ماینر قاچاق در یک یک منزل مسکونی در سطح حوزه استحفاظی خود اعزام و در بازرسی از آنجا تعداد ۱۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان این که ارزش دستگاه های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۹ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.