به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر مخابرات منطقه اصفهان در پیامی ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت. متن پیام تبریک مدیر مخابرات منطقه اصفهان بدین شرح است: بسم‌اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ اولین روز ماه ذی القعده، سالروز میلاد بانویی است که با قدم‌ های پر مهرش به سرزمین ایران، نسیم سبز […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر مخابرات منطقه اصفهان در پیامی ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت.

متن پیام تبریک مدیر مخابرات منطقه اصفهان بدین شرح است:

بسم‌اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

اولین روز ماه ذی القعده، سالروز میلاد بانویی است که با قدم‌ های پر مهرش به سرزمین ایران، نسیم سبز بشارت وزیدن گرفت.

شرافت نسبی حضرت معصومه(س)، فراتر از آن است که قلم توان درکش را داشته باشد. نیاکان ایشان پرچم داران هدایت و فضیلت و خود، دختر امام، خواهر امام و عمّه امام است.

به فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌ الله الامام خامنه ای (حفظه الله): «این بانوی بزرگوار، این دختر جوانِ تربیت‌ شده‌ دامان اهل‌بیت پیغمبر، با حرکت خود در جمع یاران و اصحاب و دوستان ائمه (علیهم‌السّلام) و عبور از شهرهای مختلف و فرود آمدن در قم، موجب شده است که شهر قم به عنوان پایگاه اصلی معارف اهل‌بیت (علیهم‌السّلام) در آن دوره‌ی ظلمانی و تاریکِ حکومت جباران بدرخشد و پایگاهی بشود که انوار علم و انوار معارف اهل‌ بیت را به سراسر دنیای اسلام از شرق و غرب منتقل کند.»

اینجانب میلاد حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و آغاز دهه کرامت را به همه شیعیان و محبین اهل‌ بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه کارکنان مخابرات منطقه اصفهان تبریک عرض می‌نمایم.

از خداوند منان برای همگان در دنیا، فیض زیارت «کریمه‌ اهل‌بیت» و در آخرت شفاعت ایشان را مسئلت می‌نمایم.

«یَا فَاطِمَهُ اشْفَعِی‏ لِی فِی الْجَنَّهِ‏»

اسماعیل قربانی

مدیر مخابرات منطقه اصفهان