به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس جمهور گفت: رشد تولید، تولید قدرت می‌کند، کشور ما را در اقتصاد توانمند می‌کند و در برابر تکانه‌ها ضرری به ما کارگران وارد نمی‌شود. حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در جمع کارگران و مهندسان مشاوران و مدیران شرکت فولاد مبارکه اصفهان با قدردانی از زحمات کارگران و نیرو‌های این شرکت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس جمهور گفت: رشد تولید، تولید قدرت می‌کند، کشور ما را در اقتصاد توانمند می‌کند و در برابر تکانه‌ها ضرری به ما کارگران وارد نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در جمع کارگران و مهندسان مشاوران و مدیران شرکت فولاد مبارکه اصفهان با قدردانی از زحمات کارگران و نیرو‌های این شرکت گفت: امروز تولید برای کشور ضرورتی جدی است چرا که با تولید می توان  تولید قدرت کرد.

وی افزود: دشمن گمان می‌برد با ضربه زدن به اقتصاد می‌تواند تولید را متوقف کند در حالی که کشور با همه تهدید‌ها و تحریم‌ها در مسیر رشد حرکت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در این زمینه دچار اشتباه محاسباتی شده است، گفت: آن‌ها مردم را نمی‌شناسند، مردم اصفهان را نمی‌شناسند؛ مردمی که آمادگی دارند همه چیز خود را برای خدا بدهند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه ایران مقتدر امروز سرمایه خون مطهر شهیدان بزرگ است، افزود: ما مردمی داریم که در هر کوی و برزن برای اجرای امر ولی و امام مسلمین و برای ایجاد آرامش در دل مردم تلاش می‌کنند و استقلال و آزادی و نظام جمهوری اسلامی را حفظ کرده و سرافرازانه سر خود را بلند می‌کنند.

وی گفت: در بازدید از فولاد مبارکه کارگران این شرکت تاکید کردند سلام ما را به رهبر انقلاب برسانید و بگوئید کارگران اجازه نمی‌دهند حرف شما بر زمین بماند و ما تولید کشور را ارتقا خواهیم داد.

رئیسی بیان داشت: خدمات و مسئولیت‌های اجتماعی خوبی در فولاد مبارکه ارائه شده است و مردم هم توقع دارند به اطراف خود توجه کند، بیمارستان، مدرسه، جاده، خانه بهداشت و … کارهای بسیار خوبی است.

رئیس جمهور با بیان اینکه رشد صنایع در کشور رشد ارزش افزوده  و ایجاد اشتغال را به همراه دارد افزود: تلاش ما جلوگیری از خام فروشی است و برنامه ریزی ها‌ی خوبی در زمینه فولاد شده که نتیجه آن خود تامینی و  خودکفایی است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه ما در صنایع نیاز به سرمایه گذاری هستیم و اگر سرمایه گذاری نشود ما پیشرفت نخواهیم داشت، بیان کرد: اگر در صنایع به سرمایه گذاری توجه نشود عقب می‌مانیم و ما باید  در این حوزه هزینه کنیم تا از آن استفاده بهینه ببریم.

آقای رئیسی  افزود: اقدام دیگر صنعتگران فولاد، بحث فولاد سبز است که با توجه به اینکه کشومان دسترسی به منابع اولیه دارد گسترش فولاد سبز امکان پذیر است؛ و با این اتفاق در بحث فولاد در جهان جزو برترین‌ها قرار می‌گیرد.

وی گفت: فولادگران با توجه به اینکه گام‌های بزرگی در عرصه صنعت برداشته اند باید در جهت رفع مشکللات مردم هم موثر باشند و به ساخت مدرسه و بیمارستان‌ها در استان اصفهان و شهر‌های دیگر توجه کنند اما مسئله مهمتر توجه مسئولان، نمایندگان و دولتمردان به سرمایه گذاری در بخش صنعت است.