به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۲۹ هزار و ۵۰۰ مشترک از نعمت گاز طبیعی در سطح استان اصفهان بهره مند شدند. ، ابوالقاسم عسکری گفت: در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۹ هزار و ۵۰۰ مشترک از نعمت گاز طبیعی در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۲۹ هزار و ۵۰۰ مشترک از نعمت گاز طبیعی در سطح استان اصفهان بهره مند شدند.

، ابوالقاسم عسکری گفت: در ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۹ هزار و ۵۰۰ مشترک از نعمت گاز طبیعی در سطح استان پهناور اصفهان بهره مند شدند که از این تعداد ۲۵ هزار و ۴۴۱ مشترک شهری و ۴ هزار و ۸۹  مشترک روستایی به جمع مشترکین این شرکت پیوستند.

وی افزود: در همین مدت، بیش از ۱۰ هزار انشعاب نیز نصب شده است که از ۸ هزار و ۲۹۱ انشعاب شهری و ۲ هزار و ۱۱۰ انشعاب روستایی در سطح این استان نصب شده است.

عسکری گفت: با همت و تلاش های انجام شده در این شرکت در ۹ ماهه سال جاری، ۵۳۱ کیلومتر شبکه و خطوط تغذیه در سطح استان اصفهان اجرا شده است.

وی اظهار داشت: به جهت تحقق شعال سال در راستای مهار تورم و رشد تولید به بیش از ۷۸۴ واحد تولیدی و صنعتی مطابق مصوبه شورای اقتصاد، گازرسانی انجام گردیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: تاکنون به ۱۱۴شهر و بیش از ۱۵۰۰ روستا و مکان مزرعه در سطح استان اصفهان گازرسانی انجام گردیده و ماموریت و رسالت این شرکت، تامین گاز طبیعی ایمن و پایدار مشترکین خانگی، تجاری و صنعتی و نیروگاهی این استان پهناور می باشد.

همچنین مدیرعامل شرکت گاز استان از کلیه هم استانی های فهیم و بافرهنگ تقاضا نمود که با رعایت دمای آسایش ۲۱ – ۱۸ درجه مدیریت بهینه مصرف گاز را رعایت نمایند و به ازای کاهش هر ۱ درجه سانتیگراد دمای ساختمان ها ۶% در مصرف این انرژی ارزشمند صرفه جویی نموده و امکان بهره مندی کلیه هم استانی ها و هموطنان عزیز را از این موهبت خدادادی بویژه در فصول سرد فراهم نمایند.