به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بودجه محله‌محوری در سال گذشته حدود ۴۰۰ میلیارد تومان و سال جاری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان بود که اعتبارات این بخش برای سال آینده به حدود ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است. ، مجید نادرالاصلی اظهار کرد: طبق […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بودجه محله‌محوری در سال گذشته حدود ۴۰۰ میلیارد تومان و سال جاری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان بود که اعتبارات این بخش برای سال آینده به حدود ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

، مجید نادرالاصلی اظهار کرد: طبق برنامه‌ای که در دو سال گذشته تنظیم شد، نگاه به محلات کم‌برخوردار در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان در سال آینده با شناسایی محلات هدف و انجام مطالعات میدانی محقق شد.

وی افزود: پس از احصای نیازمندی‌های شهرسازی و عمرانی و حمل‌ونقل، فضای سبز و محیط‌های فرهنگی، همچنین کاستی‌های سیما و منظر و گلوگاهی، برنامه مربوط به آن محلات تنظیم و بودجه پیشنهادی مورد بحث و بررسی و تصویب قرار گرفت.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بودجه محله‌محوری در سال گذشته حدود ۴۰۰ میلیارد تومان و سال جاری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان بود که اعتبارات این بخش برای سال آینده به حدود ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

نادرالاصلی خاطرنشان کرد: در مجموع عملکرد دو سال اخیر مدیریت شهری در زمینه محلات کم‌برخوردار به‌رغم رفع موانع گلوگاهی و مشکلات اجرایی، حدود ۶۵ درصد عملیاتی شد که در زمان باقی‌مانده از سال مالی ۱۴۰۲ تلاش خواهد شد این رقم به ۸۰ درصد نزدیک شود.