به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع و رابط پژوهشی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در سالجاری مبلغ پنج میلیارد ریال برای انجام طرح های پژوهشی راه و شهرسازی استان درنظر گرفته شده است. مهدی سینایی رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع و رابط پژوهشی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در سالجاری مبلغ پنج میلیارد ریال برای انجام طرح های پژوهشی راه و شهرسازی استان درنظر گرفته شده است.

مهدی سینایی رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع و رابط پژوهشی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص داوری طرح های پژوهشی ارسال شده به مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی استان اظهار کرد: در سالجاری مبلغ پنج میلیارد ریال برای انجام طرح های پژوهشی درنظر گرفته شده است.

وی افزود: در این راستا پروژه ای با عنوان مزیت های ترانزیتی استان اصفهان با تحلیل کریدور بین المللی شمال – جنوب مصوب و از دانشگاه های شهید بهشتی تهران، تربیت مدرس، صنعتی اصفهان و چندین دانشگاه دیگر پروپزوال پیشنهادی اخذ شد.

رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع و رابط پژوهشی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: در این رابطه جلساتی با هدف بررسی پروپزوال برگزار شد که با نظر داوران در آینده نزدیک یکی از پروپزوال ها مصوب و نهایتا انعقاد قرارداد انجام می شود.

سینایی خاطرنشان کرد: هدف نهایی این پروژه اخذ ٢٠ نمونه مطالعات طرح توجیهی مقدماتی (Pre-FS) برای پروژه های قابل سرمایه گذاری است که متعاقب آن برنامه ریزی لازم بعمل می آید.