به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه گفت: تا کنون ۵۱۳ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان تایید نهایی شده اند. حسین صفری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ در خصوص […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه گفت: تا کنون ۵۱۳ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان تایید نهایی شده اند.

حسین صفری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد: در شهرستان مبارکه بررسی و پالایش برای ۱ هزار و ۱۵۰ نفر از متقاضیان ثبت نام شده برای طرح نهضت ملی مسکن بعمل آمده است.

وی با بیان اینکه تا کنون ۵۱۳ نفر از متقاضیان تایید نهایی شده اند افزود: در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان با محدودیت زمین مواجه بودیم که پیگیری های لازم در این خصوص بعمل آمده است و در حال حاضر در صفاییه زمین به بنیاد مسکن تحویل شده که بخشی از آن اقدام به ساخت شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مبارکه ادامه داد: مطابق با قراردادی که از مهرماه امسال منعقد شده است پیمانکار در حال نازک کاری می باشد که با توجه به مدت یکساله قراداد، امیداست واحدهای مسکونی سال آینده تکمیل و به متقاضیان تحویل شود.

وی بیان کرد: در شهر دیزیچه نیز ۱۵ هکتار زمین ویژه طرح نهضت ملی مسکن پیش بینی شده که مراحل تفکیک و مصوبه شورای مسکن در دست اقدام است و مذاکراتی با شهرداری برای آماده سازی زمین بعمل آمده است.

صفری عنوان کرد: در شهر کرکوند ۱۰.۷ هکتار زمین از اراضی دارای سند مالکیت به نام دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است که مطابق با قراردادی که با شهرداری کرکوند امضا شده در حال حاضر مشاور در حال تفکیک و تهیه نقشه جهت آماده سازی توسط شهرداری کرکوند است.