به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نائین از توقیف یک دستگاه خودرو کامیونت در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت و کشف محموله انواع کالای قاچاق خبر داد. سرهنگ هادی کیانمهر  بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت این فرماندهی در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان نائین از توقیف یک دستگاه خودرو کامیونت در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت و کشف محموله انواع کالای قاچاق خبر داد.

سرهنگ هادی کیانمهر  بیان داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت این فرماندهی در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیونت مشکوک شده و به راننده دستور ایست می دهند.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس پس از متوقف شدن خودرو و  ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از آن پرداخته که در بازرسی انجام شده ۵۰حلقه لاستیک خودروسواری، ۵دستگاه دوچرخه و یک تن و ۴۶۰ کیلو پارچه که همگی خارجی و فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بوده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین با اشاره به اینکه ارزش اموال کشف شده  ۷میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.