به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،وزیر کشور ابراز داشت: امروز ضد و نقیض‌هایی که از حامیان رژیم صهیونیستی گفته می‌شود، فروپاشی ذهنی، برنامه‌ای و راهبردی رژیم صهیونیستی در این اظهارات کاملاً مشاهده می‌شود. ، احمد وحیدی، وزیر کشور امروز در همایش بین‌المللی «بهار ۴۶، فلسطین در آستانه آزادی، خیزش عدالتخواهیِ جهانی» در سالن همایش‌های فردوسی، با […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،وزیر کشور ابراز داشت: امروز ضد و نقیض‌هایی که از حامیان رژیم صهیونیستی گفته می‌شود، فروپاشی ذهنی، برنامه‌ای و راهبردی رژیم صهیونیستی در این اظهارات کاملاً مشاهده می‌شود.

، احمد وحیدی، وزیر کشور امروز در همایش بین‌المللی «بهار ۴۶، فلسطین در آستانه آزادی، خیزش عدالتخواهیِ جهانی» در سالن همایش‌های فردوسی، با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: امروز فجری در فلسطین ایجاد شده و جهان را تحت تأثیر خود قرار داده است، امروز فلسطین کانون توجهات در دنیا است.

 

وی افزود: مردم پایدار فلسطین امروز پرچمدار مجاهدت در جهان هستند، به گونه‌ای که دشمن را به لرزه در آورده‌اند و دشمن در یک بن‌بست کامل قرار دارد که چه کند.

 

وزیر کشور در ادامه اظهار کرد: امروز ضد و نقیض‌هایی که از حامیان رژیم صهیونیستی گفته می‌شود، فروپاشی ذهنی، برنامه‌ای و راهبردی رژیم صهیونیستی در این اظهارات کاملاً مشاهده می‌شود.

 

وحیدی اظهار کرد: در موضع‌گیری‌های کشورهای حامی رژیم صهیونیستی و جنایت پیشه‌های آن‌ها نیز بُن‌بست رژیم کاملاً مشاهده می‌شود و این را ملت مقاوم فلسطین برای آن‌ها رقم زده‌اند.