به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با پرداخت ۸۷۷ میلیارد و ۶۵۹ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی، زمینه اشتغال مددجویان اصفهانی فراهم شده است. ، احمد رضایی ، با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات زمینه ساز اشتغال مددجویان است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با پرداخت ۸۷۷ میلیارد و ۶۵۹ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی، زمینه اشتغال مددجویان اصفهانی فراهم شده است.

، احمد رضایی ، با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات زمینه ساز اشتغال مددجویان است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۷ هزار و ۷۰۱ طرح، شرایط اشتغال مددجویان تحت حمایت فراهم شده است.

احمد رضایی با بیان اینکه برای این تعداد طرح، بالغ بر ۸۷۷ میلیارد و ۶۵۹ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان ارائه شده است، ادامه داد: در این مدت ادارات کمیته امداد منطقه دو اصفهان، شهرستان های فلاورجان و کاشان، بیشترین تعداد پرداخت تسهیلات در زمینه اشتغال به مددجویان را داشته اند.

وی به همکاری مطلوب بانک های عامل در خصوص پرداخت تسهیلات به مددجویان نیز اشاره داشت و افزود: بانک ها در ایجاد اشتغال برای مددجویان نقش موثری دارند و نباید از این ظرفیت غفلت کرد، چرا که همراهی و همکاری بانک ها موجب افزایش اشتغال و تسریع در امر توانمندسازی جامعه هدف شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان، تسهیل در پرداخت وام را نشانگر اهمیت برنامه های توانمندسازی و توجه به اشتغال مددجویان دانست و گفت: نگاه این نهاد در استفاده از ظرفیت های برون سازمانی، همکاری و تعامل و استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم با محوریت حفظ عزت و کرامت خانواده ها در مسیر توانمندسازی است.