به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، بسیج کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای، هفته بسیج را به تمامی دلاوران این عرصه تبریک گفت. بسیج کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، به مناسبت فرارسیدن هفته مبارک بسیج بیانیه ای صادر کرد.   در این بیانیه آمده است:   بسیج لشکر […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، بسیج کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای، هفته بسیج را به تمامی دلاوران این عرصه تبریک گفت.

بسیج کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، به مناسبت فرارسیدن هفته مبارک بسیج بیانیه ای صادر کرد.

 

در این بیانیه آمده است:

 

بسیج لشکر مخلص خداست.   امام خمینی (ره)

 

تاریخ انقلاب اسلامی و روند شکل‌گیری و ثبات و استقرار نظام مقدس اسلامی در سرزمین پهناور و باشکوه ایران مملو از وقایع و رخدادهای کلانی است که هر کدام فی نفسه قطعه‌ای سرنوشت‌ساز و تأثیرگذار به شمار می‌روند، در این عرصه پرفراز و نشیب، پنجم آذر سال ۱۳۵۸ نقطه عطفی بر مانایی و دوام و صلابت نظام الهی و مردمی جمهوری اسلامی به حساب می‌آید، بدون شک امروز هیچ اهل انصافی نقش بسیج و تفکر بسیجی در تحقق عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را انکار نمی‌کند.

 

بسیج میعادگاه همه اقشار مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان‌ها و اهداف آن تا تشکیل تمدن نوین اسلامی است. دفاع جانانه در هشت سال دفاع مقدس، نقش آفرینی در سازندگی کشور پس از جنگ تحمیلی، مشارکت در رشد و توسعه همه جانبه علمی، مقابله غیرتمندانه با تهاجم فرهنگی و نفوذ بی امان دشمن و دفاع از حریم اهل بیت و کشور، همه و همه نشان از عمق تفکر انقلابی، بصیرت ولایی، اراده خلل ناپذیر و اقدام عاشورایی و بهنگام بسیجیان است که نشات گرفته از اسلام ناب محمدی (ص) بوده و همگی جمله در این نهاد انقلابی و مردمی گرد آمده است.

 

هفته بسیج فرصت ارزشمند و مناسبی برای بازخوانی فلسفه و چرایی صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و ره‌آوردهای این تدبیر راهبردی و تصمیم سرنوشت‌ساز برای ملت ایران و بلکه سایر ملل مسلمان و حق‌طلب در مقیاس منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در عرصه‌های استکبار ستیزی و استقلال‌طلبی به شمار می‌رود.

 

بی تردید ، بسیجیان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با پیروی از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا و پیشرفت های علمی و فکری خود با رویکرد خدمتگزاری به مردم و ترویج تفکر وفرهنگ بسیجی در محیط کار آماده ی حماسه ای دیگرند.

 

مجموعه بسیج کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، با تجدید بیعتی بسیجی‌وار با مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)،   برخود وظیفه می‌داند علاوه بر اینکه بر بصیرت انقلابی خود بیفزاید برای حفظ نظام و آرمان‌های بلند امام و شهدا با نصب العین قرار دادن منویات مقام عظمای ولایت و با آمادگی همه جانبه در عرصه‌های مختلف همواره بر تکلیف و رسالت سنگین خود که همانا حفظ ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) و ایستادگی در مقابل هرگونه ظلم و ستم بوده ادامه دهد و از ولایت‌ محوری و ولایت‌مداری خود قدمی عقب‌ نشینی نکند.