به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،استاندار اصفهان گفت: با تشکیل شوراها ظرفیتی ایجاد شد تا مردم بتوانند در امور مربوط به خود ورود کنند و همین موضوع نقطه عطفی در جمهوری اسلامی محسوب می‌شود. سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت ماه در همایش فرهنگی و آموزشی شوراهای اسلامی استان ضمن گرامیداشت روز ملی شوراها، اظهار […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،استاندار اصفهان گفت: با تشکیل شوراها ظرفیتی ایجاد شد تا مردم بتوانند در امور مربوط به خود ورود کنند و همین موضوع نقطه عطفی در جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت ماه در همایش فرهنگی و آموزشی شوراهای اسلامی استان ضمن گرامیداشت روز ملی شوراها، اظهار کرد: نخستین اصل یک حرکت تشکیلاتی رصد مستمر مسیر حرکت با درنظر گرفتن اهداف اولیه است.

وی ادامه داد: با تشکیل شوراهای اسلامی اتفاقات مبارکی در حوزه ظرفیت‌سازی در امور مختلف حکمرانی رقم خورد از جمله اینکه در نگاه اول کار مردم به آنان واگذار شد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه شوراها تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند، گفت: کلیات نظام جمهوری اسلامی در چارچوب نگاه مردم‌سالاری دینی تدبیر شده و حرکت می‌کند.

مرتضوی ادامه داد: با تشکیل شوراها ظرفیتی ایجاد شد تا مردم بتوانند در امور مربوط به خود ورود کنند و همین موضوع نقطه عطفی در جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، از این رو تجلی حکمرانی مردمی در شوراها کار اشتباه و بیهوده‌ای نیست.