به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، گردهمایی منطقه ای مسئولان تجاری شرکت مخابرات ایران و هفت منطقه مخابراتی، در راستای انتقال مراکز تماس ۱۱۸، بررسی عملکرد مناطق تجمیع شده و ارزیابی منطقه، در مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد. اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در مراسم افتتاحیه این گردهمایی که  در سالن اجتماعات غدیر مخابرات منطقه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، گردهمایی منطقه ای مسئولان تجاری شرکت مخابرات ایران و هفت منطقه مخابراتی، در راستای انتقال مراکز تماس ۱۱۸، بررسی عملکرد مناطق تجمیع شده و ارزیابی منطقه، در مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد.

اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در مراسم افتتاحیه این گردهمایی که  در سالن اجتماعات غدیر مخابرات منطقه اصفهان، با حضور علی اصغر ترابی مدیر کل پایش و ارزیابی محصولات و خدمات معاونت تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران، معاونین‏ و مدیران تجاری و امور مشتریان و مدیر کل‏ و روسای ادارات خدمات پس از فروش مناطق تهران، اصفهان، البرز، قزوین، هرمزگان، مرکزی و گلستان برگزار شد؛ ضمن خوشآمد گویی به حضار با اشاره به لزوم توسعه سرویس های جدید تجاری در مخابرات گفت: شرکت مخابرات به عنوان با قدمت ترین شرکت مادر تخصصی ارتباطات کشور، باید از مرحله بستر سازی صرف خدمات ارتباطی گذر کند و با بالفعل کردن ظرفیت های بالقوه خود، گام های نوینی در زمینه ارائه سرویس های جدید ارزش افزوده بردارد.

وی افزود: به عنوان مثال، با نگاه جدید به سامانه پاسخگویی ۱۱۸ می توان سرویس های قابل ارائه از طریق این سامانه را توسعه داد و این سامانه را به پویایی رساند.

قربانی عنوان کرد: امیدواریم میزبانی اصفهان برای این گردهمایی، سرآغاز رقم خوردن اتفاقات بدیع و مثمر ثمری در حوزه سامانه ۱۱۸ باشد.

احمد شاه میرزائی معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان هم در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه در اصفهان، گزارشی از شاخص های مخابراتی و آخرین وضعیت سرویس های این منطقه ارائه نمود.

گفتنی است، در این جلسه با اعطای لوح های تقدیری از زحمات و فعالیت های اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان، احمد شاه میرزائی معاون تجاری و خدمات مشتریان منطقه اصفهان، هادی عطار زاده رئیس اداره خدمات پس از فروش مخابرات منطقه اصفهان و رسول تقی عجمی کارشناس مسئول مرکز تماس مخابرات تهران در راستای انتقال تماس مراکز تماس ۱۱۸ تجلیل شد.

لازم به ذکر است، برگزاری جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات و مسائل مربوط به انتقال تماس‌های ۱۱۸، جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد برنامه‌های ثبت مشاغل، جلسه با همکاران منطقه و بررسی موارد و مشکلات آن‌ها، جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد منطقه و همچنین موضوعات مربوط به جلسات کمیته کیفیت محصولات و خدمات، بازدید از مراکز تماس آن منطقه و تقدیر و تشویق همکاران و پاسخگویان برتر منطقه از دیگر برنامه های این گردهمایی دو روزه خواهد بود.