به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: ۵۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر زیارت اولی از ۱۳ تا ۲۴ اردیبهشت به زیارت حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) مشرف می‌شوند. ، اکبر رحمتی، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان در گفت‌وگو با روابط عمومی اظهار داشت: ۵۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر مشهد اولی از ۱۳ تا ۲۴ […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: ۵۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر زیارت اولی از ۱۳ تا ۲۴ اردیبهشت به زیارت حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) مشرف می‌شوند.

، اکبر رحمتی، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان در گفت‌وگو با روابط عمومی اظهار داشت: ۵۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر مشهد اولی از ۱۳ تا ۲۴ اردیبهشت به زیارت آقا علی ابن موسی‌الرضا (ع) مشرف می‌شوند.

وی افزود: زیارت آقا علی ابن موسی‌الرضا (ع)، برنامه‌های فرهنگی، مسابقات ورزشی، مسابقات فرهنگی و هنری گروهی، مراسم اختتامیه از برنامه‌های این اردو هستند؛ یکی از موقعیت‌های ویژه‌ای که می‌تواند بسیار در روحیه دانش‌آموزان و ارتقای معنویت و انس و ارتباط‌گرفتن آن‌ها با معصومین و امام‌زمان (عج) تأثیرگذار باشد، همین اردوهای زیارتی است.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان تأکید کرد: دانش‌آموزان وقتی در این اردوها شرکت می‌کنند از ثمرات دعا و زیارت که در قالب مشارکت جمعی برگزار می‌شود، بهره‌مند می‌شوند که صبر و استقامت و حوصله آن‌ها را نیز افزایش می‌دهد.

رحمتی، مدت اقامت دانش‌آموزان در این اردو را ۳ روز اعلام و خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان علاوه بر زیارت امام رضا (ع) از برنامه‌های مختلف فرهنگی و تربیتی هم در این اردو بهره‌مند می‌شوند.