به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،استاندار اصفهان گفت: ساماندهی و طرد اتباع خارجی غیرمجاز با جدیت ادامه خواهد داشت هر چند که مردم نیز در این خصوص بایستی همکاری لازم را داشته باشند. ، سیدرضا مرتضوی در جمع مؤثرین فرهنگی و اجتماعی شهرستان اصفهان، گفت: سفرهای شهرستانی از ابتدای دولت سیزدهم در استان اصفهان با رویکرد […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،استاندار اصفهان گفت: ساماندهی و طرد اتباع خارجی غیرمجاز با جدیت ادامه خواهد داشت هر چند که مردم نیز در این خصوص بایستی همکاری لازم را داشته باشند.

، سیدرضا مرتضوی در جمع مؤثرین فرهنگی و اجتماعی شهرستان اصفهان، گفت: سفرهای شهرستانی از ابتدای دولت سیزدهم در استان اصفهان با رویکرد در اولویت قرار دادن مناطق محروم آغاز شد تا با بررسی موردی و میدانی شهرستان‌های استان بتوانیم ضمن رصد مشکلات و بازدید پروژه‌های نیمه تمام چالش‌هایی که مردم با آن مواجه هستند را رفع کنیم.

وی ادامه داد: این سفرها در سایر قالب‌ها به صورت هفتگی و ماهانه همچنان ادامه خواهند داشت تا پیوستگی میان مردم و حاکمیت که از برکات نظام جمهوری اسلامی است، مستمر باشد.

استاندار اصفهان بیان کرد: مردم بهترین پیشنهادات را می‌توانند راجع به رفع چالش‌ها ارائه کنند لذا آماده شنیدن پیشنهادهای مردمی نیز هستیم.

وی در مورد طرد اتباع خارجی غیرمجاز نیز گفت: ساماندهی و طرد اتباع خارجی غیرمجاز با جدیت ادامه خواهد داشت هر چند که مردم نیز در این خصوص بایستی همکاری لازم را داشته باشند.

دکتر مرتضوی همچنین برخی پروژه‌های تأمین آب استان را در جمع مؤثرین فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان تشریح کرد.

سال گذشته بیش از ۶۰ درصد از اتباع خارجی غیرمجاز در اصفهان دستگیر و طرد شدند

محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز بیان کرد: از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا کنون این نظام مقدس بر مدار خدمت‌رسانی عمل کرده است.

وی ادامه داد: البته سیر خدمت‌رسانی در دوره‌های مختلف متفاوت بوده و مشکلاتی وجود دارد که درصدد رفع چالش‌ها هستیم.

جان‌نثاری در خصوص طرد اتباع خارجی غیرمجاز که از دغدغه‌های مردم منطقه است، اظهار کرد: در خصوص اتباع خارجی نه باید افراط و نه تفریط داشته باشیم، مهاجرپذیری یکی از مسائلی است در همه کشورهای دنیا وجود دارد و کشور ما و اصفهان نیز از آن مستثنی نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در مورد طرد اتباع خارجی غیرمجاز آنچه که باعث نگرانی شده تحلیل بافت جمعیت در برخی مناطق اصفهان به دلیل حضور اتباع خارجی است.

جان‌نثاری ادامه داد: هرچند که در ۱۲ شهرستان استان ممنوعیت حضور اتباع افغانستانی را داریم اما این قانون در دوره‌هایی مورد بی‌توجهی قرار گرفته و اکنون با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی متذکر شد: ساماندهی اتباع خارجی نخستین رویکردی است که در این خصوص دنبال می‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: سال گذشته بیش از ۶۰ درصد از اتباع خارجی غیرمجاز را دستگیر و به صورت روزانه چند هزار نفر را طرد کرده‌ایم.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: معتقد هستیم حتی یک تبعه خارجی غیرقانونی نیز نباید در کشور و استان اصفهان حضور داشته باشد از این رو طرد اتباع غیرمجاز را با جدیت ادامه خواهیم داد هرچند که نیاز است مردم نیز در این خصوص همکاری و همراهی داشته باشند.

وی ادامه داد: در مورد حضور اتباع خارجی غیرمجاز در بخش مرکزی اصفهان نیز با همکاری فرماندار اصفهان تلاش می کنیم تا این موضوع را ساماندهی کنیم.