به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز سیزدهم بهمن ماه با شاخص کیفی ۶۲ درشرایط سالم ثبت شده است. وضعیت کیفی هوا در خیابان احمدآباد با ۷۰، استانداری با ۶۱ و بزرگراه خرازی با ۶۵ در وضعیت قابل قبول و در خیابان رودکی با ۳۰ AQI در وضعیت پاک ثبت شد. همچنین کیفیت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز سیزدهم بهمن ماه با شاخص کیفی ۶۲ درشرایط سالم ثبت شده است.

وضعیت کیفی هوا در خیابان احمدآباد با ۷۰، استانداری با ۶۱ و بزرگراه خرازی با ۶۵ در وضعیت قابل قبول و در خیابان رودکی با ۳۰ AQI در وضعیت پاک ثبت شد.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه محله کردآباد با ۷۶، بلوار کاوه و دانشگاه صنعتی اصفهان با ۹۲، خیابان فیض با ۷۳، خیابان فرشادی با ۷۴، محله ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۶۴، رهنان با ۶۰ و میدان انقلاب با ۵۹ AQI در وضعیت زرد و قابل قبول است.

امروز ایستگاه‌های پایش هوا در شاهین شهر با ۷۹ و در سجزی با ۶۲ AQI در وضعیت قابل قبول و در مبارکه به ترتیب با ۱۱۹ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس بوده و مابقی ایستگاه‌ها در شهرهای مجاور اصفهان از جمله خمینی‌شهر، زرین‌شهر و منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان نیز قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.