به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،دبیر اجرایی کنگره ملی تلاوت قرآن کریم از اجرای طرح ملی تلاوت قرآن کریم به میزبانی صنعت برق در استان اصفهان۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت ماه خبرداد. ،محمدحسین تربتیان در جمع خبرنگاران بیان کرد: شرکت مادرتخصصی توانیر تصمیم گرفت تا با حمایت مستمر معاونت منابع انسانی، معاونت مالی و تاییدات مدیرعامل توانیر، […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،دبیر اجرایی کنگره ملی تلاوت قرآن کریم از اجرای طرح ملی تلاوت قرآن کریم به میزبانی صنعت برق در استان اصفهان۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت ماه خبرداد.

،محمدحسین تربتیان در جمع خبرنگاران بیان کرد: شرکت مادرتخصصی توانیر تصمیم گرفت تا با حمایت مستمر معاونت منابع انسانی، معاونت مالی و تاییدات مدیرعامل توانیر، عهده دار میزبانی برگزاری مسابقات قرآنی اولین دوره تربیت معلم و پنجمین دوره طرح ملی ارتقای نخبگان تلاوت قرآن کریم در اصفهان باشد.

وی استان اصفهان را یکی از پیشروترین استان ها در اجرای برنامه های قرآنی نامید.

در ادامه این نشست خبری دبیرکل ستاد اجرایی طرح ملی تلاوت بیان داشت: طرح ملی ارتقای نخبگان تلاوت قرآن کریم از سال ۱۳۹۱ در کشور آغاز شده و با هدف شناسایی، کشف و پرورش استعدادهای قرآنی اجرا می گردد.

حسین مقدم کیا گفت: در طول یک دهه فعالیت این طرح، پنج هزار نوجوان نخبه قرآنی شناسایی شده اند و در سه پایه حفظ، مفاهیم و تلاوت از آموزش های لازم برخوردار شده اند و یا به سطوح بالاتر ارتقا یافته اند.

امیرحسین کاوان، دبیر مجمع خیرین و مشاور عالی طرح ملی تلاوت قرآن کریم نیز با اشاره به گسترش برنامه آموزشی و راه اندازی مجمع خیرین تلاوت قرآن کریم، گفت: این مجموعه که از منابع و منافع مالی دولتی برخوردار نیست و تلاش می کند تا در زمینه انس با قرآن تاثیرگذار باشد.

گفتنی است؛صنعت برق استان اصفهان، از ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت میزبان این دوره از طرح ملی تلاوت است.