به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان  از کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد. سرهنگ حسین بساطی بیان داشت : در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچیان و مخلان اقتصاد کشور، مأموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی حین گشت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان  از کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ حسین بساطی بیان داشت : در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچیان و مخلان اقتصاد کشور، مأموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی حین گشت زنی های فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه وانت حامل لوازم خانگی مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند تعداد ۳ دستگاه تلویزیون، ۲ دستگاه ماشین ظرفشویی و یک دستگاه ماشین لباسشویی خارجی قاچاق که فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۴ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده خودرو ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.