به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،وزیر کشور گفت: در ۸ حوزه انتخابیه در این دوره انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار خواهدشد و ۶۰ درصد نمایندگان از این طریق انتخاب می شوند. ، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز ۴۵ نماینده با رای مردم انتخاب می شوند، […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،وزیر کشور گفت: در ۸ حوزه انتخابیه در این دوره انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار خواهدشد و ۶۰ درصد نمایندگان از این طریق انتخاب می شوند.

، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امروز ۴۵ نماینده با رای مردم انتخاب می شوند، انتخابات این دوره نیز از  اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که همان اهمیت که در دور نخست شاهد بودیم این دوره نیز به همان شکل است.

 

وی افزود: با حضور همه مردم پای صندوق های رای در حوزه هایی که باید رای دهند، یک حرکت مهم سیاسی اجتماعی شاهد خواهیم بود.

 

وزیر کشور گفت: تفاوت این دوره با سال قبل الکترونیکی شدن تعداد بسیار بیشتری از شعب است که  حدود ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود که بیش از ۶۰ درصد نمایندگان را شامل می شود و امیدواریم گام خوبی در جهت فعالیت های نو آورانه در مسیر انتخابات باشد.

 

وحیدی خاطر نشان کرد: دقت و شمارش آرا با این روش راحت تر خواهد بود و اقدام خوبی خواهد بود که به سمت این برویم که تمام شعب در همه انتخابات الکترونیکی شود.