به گزارش پایگا ه خبری پیداگرنیوز،وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اکنون مشکل پوشش ارتباطی در ۲۲ حوزه انتخابیه وجود ندارد و برای رسیدن به این نقطه کارهای بسیاری صورت گرفته است.   ، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات باتبریک میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، اظهار داشت: امروز دور […]

به گزارش پایگا ه خبری پیداگرنیوز،وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اکنون مشکل پوشش ارتباطی در ۲۲ حوزه انتخابیه وجود ندارد و برای رسیدن به این نقطه کارهای بسیاری صورت گرفته است.

 

، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات باتبریک میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، اظهار داشت: امروز دور دوم انتخابات مجلس اسلامی در ۲۲دوره انتخاباتی هستیم و باتوجه به اینکه این دوره نیز مانند دوره قبل احراز هویت  و استعلامات به صورت برخط انجام می شود و در ۸ حوزه انتخابیه نیز انتخابات بصورت الکترونیک صورت می‌پذیرد به همین دلیل نقش ارتباطات بسیار حائز اهمیت است.

 

وی افزود: در دوره گذشته و اسفند ماه در مجموع در همه شعب ثابت و سیار بیش از ۹۹.۸ درصد پوشش داشتیم که اتفاق بسیار بزرگی است.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: در شهر و روستا و دورافتاده‌ترین نقاط کشور دسترسی به شبکه ارتباطی وجود داشت. ۹۹ درصد استعلامات هم به شکل برخط انجام شد.

 

زارع‌پور عنوان کرد: اکنون مشکل پوشش ارتباطی در ۲۲ حوزه‌ انتخابیه وجود ندارد و برای رسیدن به این نقطه کارهای بسیاری انجام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در دو سال و نیم گذشته بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار و در کنارش بیش از ۳ هزار روستای زیر ۲۰ خانوار که در مجموع ۱۰ هزار روستا را شامل می‌شود به شبکه ارتباطات متصل گردید.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: برای پایداری ارتباطات هم برنامه‌های متعدد در نظر گرفته شده، از بررسی وضعیت باتری‌های سایتهای ارتباطی و همراه گرفته تا راه‌اندازی مسیرهای پشتیبان برای شهرهایی که فاقد آن بودند.