به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان لنجان از تمهیدات ویژه برای تأمین امنیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ اسماعیل پریشانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان کرد: با تمهیدات ویژه ای که انجام شده فرایند رای گیری در شعب اخذ رای با امنیت کامل […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان لنجان از تمهیدات ویژه برای تأمین امنیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ اسماعیل پریشانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان کرد: با تمهیدات ویژه ای که انجام شده فرایند رای گیری در شعب اخذ رای با امنیت کامل در حال انجام است و تا این لحظه هیچ گونه مشکل و اخلال در نظم انتخابات نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری وظیفه مسئولان انتخابات را بسیار سنگین دانسته و اندک اخلال در این امر عظیم را گناه و جرم اعلام کردند گفت: از شهروندان می خواهم ضمن همکاری با ماموران پلیس هرگونه مورد مشکوک و اخلال در نظم انتخابات را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران پلیس گزارش کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان گفت: ماموران پلیس تا پایان فرایند رای گیری در صحنه حضور دارند و از آرای مردم حفاظت و حراست می کنند.