به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مشکل آب اصفهان فقط با پروژه بهشت آباد حل می‌شود، گفت: رویه‌های دیگر مشکل آب اصفهان را نمی‌تواند به صورت جدی حل کند و هر کدام آنها یک مسکن کوتاه مدت است. ، ابوالفضل قربانی در […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مشکل آب اصفهان فقط با پروژه بهشت آباد حل می‌شود، گفت: رویه‌های دیگر مشکل آب اصفهان را نمی‌تواند به صورت جدی حل کند و هر کدام آنها یک مسکن کوتاه مدت است.

، ابوالفضل قربانی در صد و دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: گاهی مسائلی را می‌شنویم که الحق باید به خاطر آن تاسف خورد. سراسر این کشور متعلق به همه ایرانیان است و هیچ ایرانی نیست که بخواهد در خصوص نقطه‌ای دیگر از کشور موضع منفی داشته باشد.

وی افزود: هرجا آبادانی هست افتخار آن برای همه ایرانی هاست. مرزها نیز قطعا اعتباری هستند و این وضعیت را که چه نقطه‌ای از آنِ کیست را مشخص نمی‌کند و همه ایران سرای ماست.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در جنگ تحمیلی دیدیم که دشمن به خوزستان و کردستان حمله کرد اما از همه ایران جوانانی تقدیم شدند. طبق آمار نیز اصفهان بالاترین شهید را نسبت به جمعیت خود داشته است و هیچ وقت ادعا نشده که آن استان‌ها متعلق به اصفهان نیست.

وی خاطرنشان کرد: اینکه نسبت به سرنوشت یکدیگر خدایی نکرده بی تفاوت باشیم و رنج و زحمت فردی در نقطه دیگر برای ما دغدغه نباشد برای ما یک آسیب است. کشاورزی که در شرق اصفهان و درختی که در مسیر زاینده رود خشکیده دردی برای همه مردم ایران است.

قربانی تصریح کرد: انتظار این است، به ویژه از مسئولان ارشد که نسبت به این موضوع اهتمام لازم را داشته باشند و اجازه ندهند که مسائل اصلی و مهم کشور به صورت منطقه‌ای تعریف شود، آنچه انجام می‌شود متعلق به سرزمین است.

وی گفت: همه جای ایران سرزمین ماست و متعلق به همه مردم، بنابراین از عزیزان در استان‌های هم جوار انتظار داریم که نسبت به موضوعات نگاه ملی داشته باشند.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: الان در شهر اصفهان بالغ بر ۳۰ درصد جمعیت مهاجر و عمده آن اهل استان‌های همجوار هستند. آیا این افراد حق حیات ندارند و مدیریت شهری آیا زباله‌های این‌ شهروندان را جمع آوری نمی‌کند؟ ما باید به هر کس در شهر اصفهان هست خدمات ارائه کنیم.

وی افزود: الان بیشترین خدمات به مردم استان‌های همجوار ارائه می‌شود، خدمات بیمارستان‌ها، حمل و نقل عمومی و… و اگر این افراد اگر بخواهند در این شهر آرامش داشته باشند حداقل نیاز آن‌ها که آب است باید فراهم شود.

قربانی اظهار کرد: این درخواست را از محضر مقام معظم رهبری داریم که به ترتیبی به این موضوع ورود داشته باشند تا این مشکل دیرینه حل شود، اصل حل شدن این موضوع نیز فقط با بهشت آباد است و رویه‌های دیگر مشکل آب اصفهان را نمی‌تواند به صورت جدی حل کند، هر کدام آنها یک مسکن کوتاه مدت است.

وی گفت: جمعیت اصفهان، امکانات، آب و هوا و محیط زیست این شهر دیگر توان مهاجرپذیری را ندارد و هیچ برنامه و سیاستی نباید به این سمت برود که مهاجر افزایش پیدا کند.