به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام هشدار لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید و کولاک برف در استان‌های پربارش از رگبار باران، رعدو برق و وزش باد در تهران و بیشتر استان‌های کشور خبر داد.   فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را برای امروز و روزهای آتی تشریح کرد و […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام هشدار لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید و کولاک برف در استان‌های پربارش از رگبار باران، رعدو برق و وزش باد در تهران و بیشتر استان‌های کشور خبر داد.

 

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را برای امروز و روزهای آتی تشریح کرد و گفت: امروز رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در خوزستان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، بوشهر، اصفهان، غرب هرمزگان، همدان، مرکزی، ارتفاعات البرز مرکزی،‌ غرب یزد و غرب کرمان پیش‌بینی شده است.

 

کارشناس سازمان هواشناسی از صدور هشدار سطح نارنجی بارش شدید برای استان‌های خوزستان، جنوب ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، غرب چهارمحال و بختیاری، شمال بوشهر و جنوب لرستان خبر داد و گفت: با توجه به بارش‌های شدید هموطنان نسبت به لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید و کولاک برف در مناطق کوهستانی توجه داشته باشند و تمهیدات لازم را در این خصوص بیندیشند.

 

گودرزی توضیح داد: فردا بارش‌ها در خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، کرمان، هرمزگان، خراسان‌رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی تداوم دارد. چهارشنبه نیز بارش‌ها در بخش‌هایی از کرمان، خراسان‌جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

 

وی افزود: چهارشنبه سامانه بارشی جدید از سمت غرب وارد کشور می‌شود و سبب آغاز بارش های جدید در این مناطق خواهد شد.

 

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه تا روزهای پایانی هفته برای شمال، بخش‌هایی از جنوب و مرکز کشور بارندگی تداوم دارد از کاهش دمای ۸ تا ۱۰ درجه‌ای در استان‌های ساحلی خزر طی فردا خبر داد.

 

به گفته گودرزی، برای دو روز آینده، آب‌های جنوب کشور و برای سه‌شنبه و چهارشنبه آب‌های شمال کشور مواج و متلاطم می‌شود. تهران برای امروز بعدازظهر رگبار باران، وزش باد و رعد وبرق دارد و ۱۹ درجه سانتیگراد بیشینه دمای امروز تهران است.