به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از دستگیری عامل سرقت سیم های برق سطح حوزه استحفاظی پاسگاه وردشت با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت خبر داد. سرهنگ  محمود رضا صادقی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در برخی از محلات سطح حوزه استحفاظی پاسگاه وردشت، بررسی موضوع به صورت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از دستگیری عامل سرقت سیم های برق سطح حوزه استحفاظی پاسگاه وردشت با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ  محمود رضا صادقی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در برخی از محلات سطح حوزه استحفاظی پاسگاه وردشت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: مأموران پلیس با حضور در صحنه های سرقت و جمع آوری سرنخ های دقیق و با کار میدانی گسترده موفق شدند سارق را شناسایی و متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم با اشاره به کشف مقادیری سیم برق مسروقه در این عملیات تصریح کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۰ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد.

سرهنگ صادقی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.