به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه جمعی از مدیران و مسئولان این مجموعه از جانبازان آسایشگاه شهید مطهری اصفهان عیادت کردند. به مناسبت اعیاد سعید شعبانیه و بزرگداشت روز پاسدار و جانباز، اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه تعدادی از مدیران ارشد و مسئولان این مجموعه، با جانبازان […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه جمعی از مدیران و مسئولان این مجموعه از جانبازان آسایشگاه شهید مطهری اصفهان عیادت کردند.

به مناسبت اعیاد سعید شعبانیه و بزرگداشت روز پاسدار و جانباز، اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه تعدادی از مدیران ارشد و مسئولان این مجموعه، با جانبازان و ایثارگران آسایشگاه شهید مطهری شهر اصفهان دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار صمیمانه که به پاس قدرشناسی از اسطوره های ایثار و فداکاری انجام پذیرفت، مدیران مخابرات منطقه اصفهان ضمن حضور در جمع عزیزان جانباز با اعطای شاخه گل، درخواست های مخابراتی این عزیزان را نیز دریافت نمودند و با آرزوی صحت و سلامتی برای ایشان، لحظاتی را با یادآوری خاطرات جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس سپری نمودند.