به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۳ نفر از اشرار و اراذل و اوباش متواری و تحت تعقیب به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ مسعود طُریفی بیان داشت: مهر ماه سال جاری ۳ نفر به […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری ۳ نفر از اشرار و اراذل و اوباش متواری و تحت تعقیب به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مسعود طُریفی بیان داشت: مهر ماه سال جاری ۳ نفر به اتهام اخلال در نظم عمومی ، تیراندازی با سلاح گرم و نگهداری سلاح غیر مجاز تحت تعقب قرار گرفتند اما بدلیل اینکه مدام محل اختفای خود را تغییر می دادند دستگیری آنان با مشکل همراه بود.

وی افزود: نهایتاً شناسایی و دستگیری این متهمان به صورت ویژه در دستور ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان قرار گرفت و  که سربازان گمنام امام زمان (عج)  پس از چندین روز کار دقیق اطلاعاتی و رصد هوشمندانه، موفق شدند مخفیگاه متهمان را در کلانشهر اصفهان شناسایی و در یک عملیات منسجم، هماهنگ و ضربتی آنان را دستگیر کردند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان  در خاتمه با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی  به مرجع قضایی تحویل شدند گفت: ستاد خبری سازمان اطلاعات فراجا با سرشماره پیامکی ۱۱۰۳۲۲۱۱۰ و نشانی اینترنتی Aminemardom.police.ir آماده دریافت اخبار، گزارشات و اطلاعات در حوزه امنیت عمومی و حوادث مرتبط با اخلال در امنیت عمومی شهروندان است.