به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان: دشمنان در مقاطعی که قدرت جمهوری اسلامی را در جلوه‌های جدیدی می‌بینند به کینه بیشتری مبتلا می‌شوند اما این اقدامات جنایتکارانه تنها عزم و اراده ملت ایران را افزایش می‌دهد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین بلک مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ضمن محکوم کردن […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان: دشمنان در مقاطعی که قدرت جمهوری اسلامی را در جلوه‌های جدیدی می‌بینند به کینه بیشتری مبتلا می‌شوند اما این اقدامات جنایتکارانه تنها عزم و اراده ملت ایران را افزایش می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین بلک مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) با اشاره به دلایل وقوع این حادثه اظهار داشت: اماکن متبرکه در کشور همان نقطه قوت و قدرت ملت ما است و مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری، اولین مولفه قدرت مردم ما ایمان و باورهای آنها است.
وی افزود: این اماکن همواره و در طی قرن‌های متمادی جایگاهی برای آرامش دل مومنان و تقویت ابعاد ایمانی و درونی آنها بوده است؛ همین امامزاده‌ها در دوران جنگ پایگاه اعزام به جبهه‌های نبرد بودند و دشمنان از این نقاط در قدرت ایران اسلامی ضربه خورده‌اند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: علاوه‌بر این اعتقادات کور افراد تکفیری که سبب ایجاد انحرافات فکری و ذهنی می‌شود در این مسئله دخیل است.
وی تصریح کرد: دشمنان در مقاطعی که احساس می‌کنند، قدرت جمهوری اسلامی ایران جلوه‌های جدیدی را تجربه می‌کند، به کینه‌های بیشتری مبتلا می‌شوند؛ در مقطع کنونی نیز که در آستانه انتخابات در پایان سال هستیم، دشمنان قصد دارند این فضای آرام در کشور را دستخوش نگرانی کنند.
بلک افزود: قطعا دشمنان این بار نیز همچون دفعات قبل به اهداف خود نمی‌رسند و این اقدامات موجب افزایش عزم و اراده مردم کشور خواهد شد.
وی در ارتباط با تاثیر این رخداد در عقاید و باورهای ملت ایران عنوان کرد: جنایتی که در سال گذشته در حرم شاهچراغ (ع) رخ داد باعث شد که اقبال مردم نسبت به امزاده‌ها و اماکن متبرکه افزایش یابد و امسال شاهد حضور بسیار قوی‌تری در ایایم محرم در بقاع متبرکه بودیم؛ در حرم شاهچراغ (ع) نیز بعد از این اتفاق مردم به صورت عادی در فضای امامزاده حضور داشتند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز ملت ما، ملتی امام حسینی و شهادت‌طلب است که اگر عرصه‌های خطر برای آنها بیشتر شود، بیش از پیش در میدان شهادت‌طلبی حاضر می‌شوند چراکه این مسیر را برای خود موجب سعادت می‌دانند.