به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری ۲سارق باغا ها و کارگاه ها با اعتراف به ۱۷ فقره سرقت در عملیات ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد. سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از کارگاه ها و باغ ها در سطح شهرستان نجف آباد، […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری ۲سارق باغا ها و کارگاه ها با اعتراف به ۱۷ فقره سرقت در عملیات ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از کارگاه ها و باغ ها در سطح شهرستان نجف آباد، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت ها در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات میدانی و ویژه پلیسی، ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی ۲ سارق شده ودر نهایت متهمان را در یک عملیات هماهنگ در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد تصریح کرد: سارقان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۷  فقره سرقت از کارگاه ها و باغ ها در سطح این شهرستان اعتراف کرده که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل  شدند.