به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز بیست و هفتم دی ماه با شاخص کیفی ۱۶۱ درشرایط ناسالم برای همه مردم ثبت شده است. وضعیت کیفی هوا در ایستگاه خیابان احمدآباد با ۱۵۳، استانداری با ۱۷۰ و بزرگراه خرازی با ۱۶۲ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم‌شهروندان ثبت شده است. همچنین کیفیت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، کیفیت هوای اصفهان امروز بیست و هفتم دی ماه با شاخص کیفی ۱۶۱ درشرایط ناسالم برای همه مردم ثبت شده است.

وضعیت کیفی هوا در ایستگاه خیابان احمدآباد با ۱۵۳، استانداری با ۱۷۰ و بزرگراه خرازی با ۱۶۲ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم‌شهروندان ثبت شده است.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه بلوار کاوه با میانگین ۱۷۲، رهنان با ۱۷۱، میدان باهنر با ۱۷۰، محله ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۱۶۸، میدان انقلاب با ۱۶۷، میدان فیض و محله کردآباد با ۱۶۶، خیابان فرشادی با ۱۶۳، سپاهان شهر با ۱۶۴، خیابان میرزا طاهر و دانشگاه صنعتی با ۱۶۰ AQI برای سومین روز پیاپی در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.

در حال حاضر شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های پروین و رودکی به ترتیب با ۱۳۲ و ۱۴۶ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است.

امروز ایستگاه‌های پایش هوا سجزی با ۱۲۴ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس، شاهین شهر با ۸۴ قابل قبول و مبارکه با ۱۸۹ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان بوده و مابقی ایستگاه‌ها در شهرهای مجاور اصفهان از جمله خمینی‌شهر، زرین‌شهر و منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان نیز قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.