به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: با توجه به بارش برف و باران در تمام راه‌های مواصلاتی استان اصفهان هیچ جاده‌ای مسدود نیست. سرهنگ علی مولوی با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های استان اصفهان با توجه به بارش باران و برف از شب گذشته تاکنون گفت: درتمام محور‌های مواصلاتی بارش […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: با توجه به بارش برف و باران در تمام راه‌های مواصلاتی استان اصفهان هیچ جاده‌ای مسدود نیست.

سرهنگ علی مولوی با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های استان اصفهان با توجه به بارش باران و برف از شب گذشته تاکنون گفت: درتمام محور‌های مواصلاتی بارش باران و برف گزارش شده، اما هیچ جاده‌ای مسدود نیست.

وی  افزود: بر این اساس در حال حاضر در محور‌های کوهپایه – نائین، جنوب استان به سمت شهرضا و سمیرم، محور‌های غرب، آزاد راه کاشان به اصفهان و محور نائین به اردستان بارش باران را داریم.

سرهنگ مولوی با اشاره به بارش برف در گردنه‌های استان گفت: از شهروندان می‌خواهیم با توجه به شرایط بارشی از سفر غیر ضروری خودداری کنند و در صورت سفر رانندگان باید تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند و از سالم بودن بخاری خودرو و برف پاک کن اطمینان داشته باشند.

رییس پلیس راه استان اصفهان رعایت فاصله طولی را برای همه رانندگان ضروری دانست و گفت: رانندگان خودرو‌های سنگین و ناوگان حمل مسافر و تریلی‌های کشنده در جاده‌های لغزنده‌های نیز باید با دقت بیشتری رانندگی کنند.