به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: شامگاه شنبه ۲۶ آذر آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ است و این مهلت تمدید نمی شود. دکتر علیرضا کریمیان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۶۵ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: شامگاه شنبه ۲۶ آذر آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ است و این مهلت تمدید نمی شود.

دکتر علیرضا کریمیان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۶۵ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ ثبت نام کردند، افزود: داوطلبان در صورتی که دارای شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون هستند، می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی اصلی و شناور ثبت‌نام کنند.

دکتر کریمیان تاکید کرد: داوطلبانی که علاوه بر رشته‌ امتحانی‌ اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شرکت در رشته‌ امتحانی‌ دوم (رشته شناور) هستند، لازم است کدرشته‌ امتحانی دوم را نیز در تقاضانامه ثبت نام درج کنند و این دسته از داوطلبان می‌بایست برای رشته امتحانی‌ دوم یک‌ کارت اعتباری دیگر، به مبلغ ۲/۳۰۰/۰۰۰ (دو میلیون و سیصدهزار) ریال علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.

مشاور رئیس سازمان سنجش یادآورشد: با توجه به محدودیت زمانی تا برگزاری آزمون و ضرورت اقدامات پیوسته اجرایی برای آماده‌سازی و حوزه‌ بندی، کارت آزمون، دفترچه‌ی سؤالات و پاسخنامه‌ها، امکان تمدید مهلت ثبت‌نام وجود ندارد و ضروری است داوطلبان در فرصت باقی مانده ثبت نام کنند و بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام پذیرفته نمی شود.

گفتنی است، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در روزهای پنجشنبه ۱۱ و جمعه ۱۲ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.