به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به‌زودی شاهد افتتاح ۲,۶۴۰ میلیارد ریال پروژه از جمله پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار در منطقه ۱۴ خواهیم بود. محمد نورصالحی، با بیان اینک منطقه ۱۴ از مناطق کمتربرخوردار شهر اصفهان است، اظهار کرد: به‌رغم این موضوع، نیازهای زیادی از سال‌های قبل در این منطقه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به‌زودی شاهد افتتاح ۲,۶۴۰ میلیارد ریال پروژه از جمله پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار در منطقه ۱۴ خواهیم بود.

محمد نورصالحی، با بیان اینک منطقه ۱۴ از مناطق کمتربرخوردار شهر اصفهان است، اظهار کرد: به‌رغم این موضوع، نیازهای زیادی از سال‌های قبل در این منطقه باقی مانده است که ارتباط مستقیمی با آسایش، رفاه و امنیت شهروندان این منطقه دارد و نمونه بارز آن، جاده باریک، تاریک و ناایمن جلوان بود.

وی افزود: در این راستا خیابان عاشق اصفهانی شرقی و خیابان ولی‌عصر (عج) جلوان احداث شده و به‌زودی به‌صورت رسمی به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول با بیان اینکه به‌زودی شاهد افتتاح ۲,۶۴۰ میلیارد ریال پروژه از جمله پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار در منطقه ۱۴ خواهیم بود، تصریح کرد: این منطقه همچنان نیازمند اقداماتی در خصوص افزایش آسایش، رفاه و امنیت شهروندان است که این موضوع مورد توجه مدیریت شهری ششم اصفهان قرار دارد.

وی اظهار امیدواری کرد: علاوه بر رفع نیازهای شهروندان منطقه ۱۴ عملیاتی شدن پروژه‌های ضروری از جمله احداث تقاطع غیرهمسطح در محور اتوبان فرودگاه که حصه شمالی و جنوبی را به یکدیگر ارتباط می‌دهد و امنیت آن نقطه را تأمین می‌کند، باید جزو طرح‌های در دست اقدام سال آینده قرار گیرد.

نورصالحی ادامه داد: در این منطقه احداث فاز نخست خط دو قطار شهری اصفهان حدفاصل دارک تا میدان قدس (ره) در حال انجام است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدواریم سایر پروژه‌های در دستور کار، زودتر آغاز شود و آن دسته پروژه‌هایی که در دست اجرا است، هرچه زودتر مورد بهره‌برداری قرار گفت: امیدواریم سایر پروژه‌های در دستور کار، زودتر آغاز شود و آن دسته پروژه‌هایی که در دست اجرا است، هرچه زودتر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.