به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به شروع اجرای رزمایش طرح زمستانه سال ۱۴۰۲ از امروز از استقرار تیم های این پلیس در ۹ پایگاه زمستانی استان خبر داد. سرهنگ علی مولوی در حاشیه طرح رزمایش زمستانه ۱۴۰۲ که از امروز با رمز یا زهرا(س) در با حضور […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به شروع اجرای رزمایش طرح زمستانه سال ۱۴۰۲ از امروز از استقرار تیم های این پلیس در ۹ پایگاه زمستانی استان خبر داد.

سرهنگ علی مولوی در حاشیه طرح رزمایش زمستانه ۱۴۰۲ که از امروز با رمز یا زهرا(س) در با حضور یگان های مختلف پلیس راه و راهور، تیم های امدادی و خدمات رسان در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان آغاز شد بیان کرد: لازم می دانم در ابتدا از سازمان های امدادی و خدمات رسان که در اجر ای طرح زمستانه سال ۱۴۰۱ نهایت همکاری و هماهنگی را با پلیس راه استان داشتند تقدیر و تشکر داشته باشم.

وی افزود: رزمایش طرح زمستانه امسال با هدف برقراری ایمنی در سطح جاده های استان، روانسازی ترافیک و خدمت رسانی به رانندگان گرفتار در زمان های بحرانی از ۲۱ آذرماه شروع و تا ۲۱ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: ماموران پلیس راه استان اصفهان در کنار سایر نیروهای امدادی در ۹ نقطه اصلی که پایگاه های زمستانی است مستقر شده و به رانندگان عبوری خدمت رسانی خواهند کرد.

سرهنگ مولوی اظهار داشت: براساس تحلیلی که کارشناسان پلیس راه در خصوص حوادث رانندگی زمستان سال گذشته انجام دادند خوشبختانه به میزان ۱۶ درصد کاهش تصادفات داشتیم که امیدواریم با هماهنگی و همکاری سازمان های امدادی روند نزولی تصادفات را در سال جاری نیز داشته باشیم.