به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،کیفیت هوای اصفهان امروز هجدهم اردیبهشت ماه با میانگین ۱۰۳ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است. ، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان  ۲۵ آبان با عدد ۸۸، میدان انقلاب ۸۳، پارک زمزم ۹۶، دانشگاه صنعتی ۹۴، رهنان ۶۲، خیابان فرشادی ۷۵، خیابان فیض ۸۱، بولوار کاوه […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،کیفیت هوای اصفهان امروز هجدهم اردیبهشت ماه با میانگین ۱۰۳ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است.

، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان  ۲۵ آبان با عدد ۸۸، میدان انقلاب ۸۳، پارک زمزم ۹۶، دانشگاه صنعتی ۹۴، رهنان ۶۲، خیابان فرشادی ۷۵، خیابان فیض ۸۱، بولوار کاوه و ولدان ۷۷ و خیابان میرزا طاهر ۵۶ AQI در وضعیت قابل قبول است.

همچنین کیفیت هوا در ایستگاه خیابان احمدآباد با عدد ۱۵۶، خیابان پروین ۱۷۰ و کردآباد ۱۵۵ AQI وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد و در بزرگراه خرازی با عدد ۱۲۸، خیابان زینبیه ۱۳۹ و سپاهان‌شهر ۱۱۰ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

درحال حاضر شاخص هوا در خمینی‌شهر با میانگین ۸۴، شاهین‌شهر ۵۵، مبارکه ۶۴ و نجف آباد ۹۴ AQI در وضعیت قابل قبول است.

امروز همچنین کیفیت هوا در زرین شهر با میانگین ۱۳۴ و قهجاورستان ۱۱۶ ناسالم برای گروه‌های حساس و در کاشان ۱۵۷ AQI قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان و در سجزی با میانگین ۲۴ پاک ثبت شد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.