به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس کل دادگستری استان اصفهان از آزادی ۹۹ زندانی مالی و جرایم غیرعمد استان در اسفند ماه خبر داد. حجت اسدالله جعفری گفت: در اسفند ماه سال جاری با تلاش ستاد دیه ۹۹ نفر از محکومان حبس غیربزهکار با مجموع بدهی بیش از یک هزار و چهارصد و شصت و هشت […]

به گزارش پایگاه خبری پیداگرنیوز،رئیس کل دادگستری استان اصفهان از آزادی ۹۹ زندانی مالی و جرایم غیرعمد استان در اسفند ماه خبر داد.

حجت اسدالله جعفری گفت: در اسفند ماه سال جاری با تلاش ستاد دیه ۹۹ نفر از محکومان حبس غیربزهکار با مجموع بدهی بیش از یک هزار و چهارصد و شصت و هشت میلیون ریال از زندان‌های استان اصفهان آزاد شدند که این مبلغ شامل اخذ گذشت از شکات، پذیرش اعسار زندانیان، نقدینگی محکومان، کمک‌های بلاعوض از محل ستاد دیه و خیرین و تسهیلات بانکی بوده است.

وی ادامه داد: حمایت در راستای آزادی زندانیانی که سوءسابقه ای در پرونده آنها وجود ندارد علاوه بر اینکه مساعدت به شخص مدیون است، تلاشی است در جهت حمایت خانواده‌های ایشان از انواع آسیب‌های اخلاقی و روانی و تضمین سلامت اجتماعی.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از مردم نیکوکار و نوعدوست استان که همواره در امور خیر و دستگیری از نیازمندان بویژه مددجویان زندان پیشتاز بوده‌اند، تقدیر و تشکر کرد